donderdag 11 december 2014

Het Einde Nabij

Het jaar 2014 telt nog 21 dagen. Om de pijn te verlichten van het korter worden der dagen breng ik u elke dag één van mijn persoonlijke, met zorg samengestelde, top 100 nummers aller tijden, met aan elk nummer een associatief verhaal of gedicht.

Nummer 21: Ton van Veen - Het Einde Nabij
https://soundcloud.com/jochem-f-melis/het-einde-nabij


Eenmalig heb post ik hier een liedje. Hieronder staat de link naar het nummer en tekst die ik zing.
Muziek, gitaar, zang en tekst door mijzelf, opgenomen en geproduceerd door Marc van Wijk.


https://soundcloud.com/jochem-f-melis/ik-waan

'k ben een slecht mens, mijn bloed is vervuild.
Ik lieg en ik huichel de hele dag door
Ik wil naar huis

En ik waan me slapend
Ik waan me vrolijk
Ik wil naar huis, maar kom nooit meer thuis.

Stel je het voor er is geen plek hier voor jou
Ik zit de dag uit tot een volgende nacht,
Maar er komt niets.

En ik waan me beter
Ik waan me stil
Ik wil naar huis, maar kom nooit meer thuis.

Ik zit met een mes op het dak van mijn huis
Ik wacht op sirenes, mijn twijfels dan weg

Hou mij vast
Laat mij los

En ik lach nog met ze, in 't café
Ik ben nu zeker, maar speel goed mee,
Ik droom nu samen, met mijn knuffeleend
In bed bij mama, maar zo alleen.

En ik waan, maar ik kom nooit meer thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten