zaterdag 18 oktober 2014

Vijf Sterren Abbo

Het jaar 2014 telt nog 75 dagen. Om de pijn te verlichten van het korter worden der dagen breng ik u elke dag één van mijn persoonlijke, met zorg samengestelde, top 100 nummers aller tijden, met aan elk nummer een associatief verhaal of gedicht verbonden.  



Nummer 75: De Jeugd van Tegenwoordig - Vijf Sterren Abbo.
https://www.youtube.com/watch?v=twVx2RSnPy8

Lieve Frederick,

Ik wil mij graag verontschuldigen dat ik mij gisterenavond zo heb laten gaan. Ik hoop dat je nu niet minder over mij denkt. Het is een slecht excuus, ik weet het, maar ik had een wijntje te veel op en soms wordt ik dan, ja ik heb niet echt een goede manier om het anders te verwoorden, maar ik word dan erg geil.
Wat er daarna in de bus is gebeurd valt niet goed te praten. Ik heb jou in een hele ongemakkelijke situatie geplaatst door plots mijn kleding uit te trekken. En ik weet wat je nu denkt, maar het is niet waar! Je denkt dat jij je ook schuldig hebt gemaakt aan deze onzedelijkheden, maar de schuld ligt volledig bij mij. Een jonge vent, die een mooie vrouw zoals ik, plots naakt ziet gaan in de bus en hem een lap-dance geeft en dan begint te...te..ja, je weet wel...hij is daar niet tegen opgewassen, dan grijpen zijn hormonen in, het instinct zeg maar.
Ik moet je eerlijk bekennen dat dit mij al vaker is overkomen, maar meestal met jongens die simpelweg seks wilden hebben. Maar nu werd ik wakker met zo'n ontzettend schuldgevoel, tegenover jou, maar ook tegenover mezelf. Jij bent anders dan die andere jongens. Jij hebt veel meer diepgang, veel meer ambities en je toonde in onze gesprekken gisteren zelfs een aantal onzekerheden die andere jongens mij nooit zouden tonen; en dan kom ik het weer verzieken door die idiote actie in de bus. Ik verziek het voor jou, maar ook voor mezelf.
Ik vind je namelijk echt een leuke jongen, en sorry als ik nu te opdringerig of te serieus klink, maar ik meen het. Je bandje waar je die zogenaamde 'Vjeze Fur' gast in speelt is echt heel erg goed, en je onzekerheden over je kledinglijn kunnen resoluut de prullenbak in en dat meen ik! Je bent echt goed bezig! Ik heb nog nooit iemand zoals jij ontmoet. Dus nogmaals sorry lieve Frederick en als je het mij kan vergeven, kan je altijd aankloppen. Ik heb vast wel een wijntje koel staan...

Kusjes
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten