dinsdag 25 november 2014

Wicked Games

Het jaar 2014 telt nog 37 dagen. Om de pijn te verlichten van het korter worden der dagen breng ik u elke dag één van mijn persoonlijke, met zorg samengestelde, top 100 nummers aller tijden, met aan elk nummer een associatief verhaal of gedicht verbonden.

Nummer 37:Chris Isaak - Wicked Games
https://www.youtube.com/watch?v=WtfHk2hSlqA



Op een strand,
met licht geel zand,
ligt een vrouw,
mij aan te kijken.

Ik kijk terug,
en vliegensvlug,
ligt haar toot,
tussen mijn dijen

'k streel haar maar,
haar zand'rig haar
dat zij lief
om mij drapeert

Ik voel zacht
haar warmte lacht
lippen rood
niets mij ontbeert

Uit mijn deel
Het is niet veel,
een kreuntje klein
sproeit een fontein.

Ze lacht lief,
de hartendief,
verdwijnt in zee
als een dolfijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten